Levande begravd

 
Det är inte så roligt att inse att det är dags att ta tag i försummat skolarbete, och det med besked. Nu är det visserligen fotorelaterat, men det är ändå ett massivt motstånd jag möter varje gång jag ska läsa. Det är alltid sådär när det kommer till pluggande för mig. Jag är nog inte någon universitetsmänniska på det sättet. Sitter hellre på seminariet och diskuterar texten jag släpat mig genom än läser en till. Tror inte att man blir smart på egen hand.
 
Allmänt |
#1 - - jo, den där jonas:

smart o smart... man ska va stöpt i rätt form känns det som ibland för att passa in i pluggkuggarna. god bless deadlines säger jag, den koncentrerade stressen i slutet funkar för mig. då kommer jag igång full av ångest, ilska, frustration och förhoppning

Svar: Jo jag brukar ju leverera också, men det känns lite sådär. Och jag är inte bra på att hänvisa till litteraturen bara för att. Jag läser den, förstår, skriver bra saker (enligt lärarna) men orkar inte leta upp nåt passande citat. Jag har rätt men inte på rätt sätt. :D
analogier.blogg.se

Upp