Gammalt

 
Märklig tid att sitta och rota i sitt arkiv, men så kan det ju vara ibland. Jag tog den här sent i mars 2013 tror jag, och jag är lite förvånad att jag inte visat den på bloggen tidigare eftersom att jag tycker om den. Troligen har mitt svartvita favoriserande fått ta överhanden lite, eller så var jag inte så sugen på denna ett tag.
 
Jag vet inte om dagens inlägg har någon poäng riktigt. Skallen känns för degig för att handskas med någonting större än en gammal bild just nu, och av någon anledning väcker den inga stora funderingar i mig. Den är bara rätt helt enkelt.
 
Allmänt |
#1 - - jo, den där jonas:

en rak och fin bild. ingen udda komposition men lite kul med djur. vad ska man säga? en trivselbild? :)

Svar: Ja på något sätt så tilltalar den mig. Tror det handlar om dels lyckan över timingen och den snygga kön (tog bara en bild ofc). Sen är det nog inte så mycket mer. :)
analogier.blogg.se

Upp