Ääh!

 
Ett tag sedan jag bjöd på färg. Och den här är gammal men nyframkallad. Lite av en oväntad present i slutet av rullen!
 
Som jag skrev sist så händer det saker, men långsamt. Jag har börjat jobba så smått, fotoklubben lockar och distanskurserna kräver en del uppmärksamhet. Ikväll bär det av mot Umeå igen, men bara en kort visit denna gång. Kursen heter Dokumentärfotografi som bevarandepraktik, så passande för mig! Men den har kommit i skymundan här hemma, så nu gäller det att växla upp och köra ned i toaletten med den också!
 
Allmänt |
#1 - - jo, den där jonas:

haha kul bild! men fan, låter dom en kul kurs... får se om den finns kvar nästa år.
hm... såg ut som bildmuseet skulle ställa ut nån ny utställning i helgen som verkar intressant. lite abstrakt men printar gjorda på 70-80 tal typ?

länklänklänk.... ah, hära http://www.bildmuseet.umu.se/sv/utstaellning/julio-le-parc/19128
okej, kanske väldigt abstrakt? haha

på tal om abstrakt, ska bli kul o se hur våra sprocket rocket rullar blir. jag drog igenom slutet på rullen nu när det vart så mycket snö här idag.

Svar: Jag ska återkomma med recension efter helgens träffar. Hittills har vi bara haft i uppdrag att läsa fyra böcker och kommentera, vilket ligger i min backlog. :D
Åh jag ser fram emot det! Bra att du är mer trigger happy än mig. Har ju laddat rullen jag fick av dig men det är blankt än så länge. Du tog väl se bilderna förra senvintern.. ;D
analogier.blogg.se

#2 - - jo, den där jonas:

jo, taktiken brukar vara att ständigt ha me kameran och vara redo men första rullen för vårat projekt var jag så pepp och det var mysigt ljus ute så jag drog igenom hela rullen på en outing :D

Upp