Annat

 
Faktiskt inte alls en sådan sorts bild jag brukar ta, eller hur?
 
Det strikt svartvitt dokumentära är inte på utdöende hos mig, men avtrycken så här års blir färre. Även hemma när det händer saker är jag inte framme med kameran. Konstigt. Kanske bara befinner mig i en vintersvacka. För att komma ur den tar jag bilder som jag annars inte brukar, vi får väl se vad det blir när den rullen är klar. Puh.
 
Allmänt |
#1 - - Sara J.:

Känner doften av multnande höstlöv - härlig bild! Och jag hoppas på att få se resultatet av ditt okarakteristiska fotande sen. :)

#2 - - jo, den där jonas:

kan va bra med annat ibland också :)
är den här från diaframkallningsracet du körde eller? härligt mustiga färger iaf

Svar: Yes, men nu är det färdigt (förutom några 9x12:or). Återstår bara att knäppa mer färg när blåstick-vädret lättat. :)
analogier.blogg.se

Upp