Anledningar

 
På marken ser ni en av anledningarna till att jag slutade blogga. Kring årsskiftet 2015/2016 blev vi ett par och livet fylldes på av så mycket skoj att göra tillsammans, och ensligt funderande framför datorn prioriterades ned i och med att jag även upplevde skrivtorka och fotokramp.
 
Men mycket gott kom med den nya tillvaron. Hon inspirerade mig att återuppta gitarr-/ukulelespelandet och konstnärandet (mest i tecknad form). Jag satte fart på hennes fotograferande. Vi blev katalysatorer för varandra och det har gett så mycket. Givetvis så kommer och går energin för oss, och vi växlar fokus. Men det är ändå ett stort plus att dela intressen, även om det gjort att jag hamnat allt mer på bild. Det är något att vänja sig vid, helt klart. Nu får jag till slut känna på vad jag gjort mot andra nära mig, inte mer än rätt!
 
Allmänt |
#1 - - Sara J.:

Åh wow vilken bild! Och så fint att ni hittat varann. :)

Svar: Tihi. :-) Ibland känns det som vi är läskigt lika varandra.
analogier.blogg.se

Upp