Undring

 
Jag känner mig faktiskt ganska lat som inte har framkallat film på över en månad. Mörkrummet har jag inte varit i sedan juli. Detta kan ju inte fortgå..!
 
Det hade varit kul att analysera läsarkretsen här. Vad tusen har ni för motiv? Jag vill ha en rapport som säger saker i stil med "43% av de återkommande besökarna älskar raljerande, 31% raljerar själva men önskar de kunde bli bättre". Kort sagt, jag undrar om jag är lite för grubblande ibland?
 
Allmänt |
#1 - - jo, den där jonas:

vad vore en blogg utan raljeri??? fint ord förresten, får mig att tänka på låten Här kommer Mårtensson :D

nämen jag tycker om att läsa det du skriver och du skriver lagom ofta så det är trevligt att komma tilbaks nu och då och ha två tre nya inlägg o läsa med fina bilder till.
sen om det kan bättra mitt eget raljeri så ser jag det som ett plus ;)

#2 - - Björn:

Jag tittar bara på bilderna. ;)

Svar: Oh crap. :)
analogier.blogg.se

Upp