Vardagsbild

 
Hur vardagligt kan ens fotograferande bli egentligen? Jag tyckte det var rätt skumt att ta den här bilden, men samtidigt så har jag tagit massor av mobilbilder när jag står i köket och skickat till folk som undrar vad jag gör just nu. Så då kan man väl göra det inom sitt "seriösa" fotograferande också?
 
Sedan så hamnade hälften av pommesen på golvet den här gången, men det är irrelevant!
 
Allmänt |
#1 - - Sara J.:

Rolig bild. Jag blev inte klok på vad det var först, men gissade på pommes (redan innan jag läste facit, faktiskt). :) Ja lite får en väl offra för konsten?

#2 - - jo, den där jonas:

jag hade älskat en bild på pommesen på golvet också :D
hmmm..... allmänt att fota för sociala medier/visa vänner/likes och sen visa en till bild med vad nåt som hände iom att man skulle vara närvarande samt skådare samtidigt. att se sånt vore kul kanske?

Upp