November

 
Redan under sensommaren hade jag den här bilden i huvudet. Jag tröstade mig med att när löven fallit av träden skulle jag i alla fall kunna gå ut och fota vackra trädkronor. Sedan så blev det inte av förrens i december, men det får väl vara godkänt ändå. Jag tycker om den, inte för att den är särskilt unik eller talande, men för att den helt enkelt är ganska vacker i mina ögon. Och det var en bild som behövde komma ut ur mig så att säga.
 
Kanske är många av våra bilder det? Repetitioner av egna och andras saker för att man måste få göra själv på sitt sätt, visa att man kan få ur sig sin vision.
 
Allmänt |
#1 - - jo, den där jonas:

hm..... vi borde ha en trädtråd på forumet tycker jag! jag gör några försök ibland med träd som huvudsubjekt (i brist på mindre bajsnödigt ord) i mina bilder

Upp